Marketing w małej firmie

Główną ideą Kontakt Marketing jest wsparcie Państwa firmy w każdym aspekcie jej działań marketingowych. Marketing w małej firmie jest niezwykle istotny tak samo jak i w większych firmach. Przyjmuje tylko inną formę – innego rodzaju strategie stosuje się w dużych i małych firmach.
Gwarantujemy skuteczne zwiększenie zainteresowania Państwa produktem lub usługą.
Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby, chętnie doradzimy i pomożemy w działaniu Państwa firmy również w kwestiach wizerunkowych, cenowych, reprezentacyjnych czy też optymalizacyjnych.
Przez cały okres współpracy wspieramy Państwa biznes i pozostajemy w stałym kontakcie.
Oferta Kontakt Marketing skierowana jest głównie do mikroprzedsiębiorstw, zwłaszcza nowo powstałych lub takich, które jeszcze nie zdążyły zaistnieć w Internecie. Mamy szczególnie podejście dla jednoosobowej działalności gospodarczej, gdyż nasz program jest na tyle mało obciążający, a zarazem dający realny efekt w postaci pojawiania się nowych klientów.
Korzyści ze współpracy z firmą marketingową
Istotną korzyścią proponowanych przez nas usług jest odciążenie Państwa od spraw informatyczno-marketingowych, po to, abyście mogli Państwo
skupić się na swojej podstawowej działalności i kluczowych zadaniach swojej firmy.
Kontakt Marketing jest w stanie dostosować działania i wykorzystywane narzędzia do aktualnych potrzeb, ale także możliwości finansowych Państwa firmy.

Cechy naszych usług

- Koszt dostosowany do Państwa aktualnych potrzeb i możliwości finansowych.
- Cold mailing – kampania mailingowa do baz B2B
- Współpraca długofalowa – nastawienie na długotrwały rozwój Państwa firmy.
- Wsparcie wizerunku Państwa firmy.
- Wykorzystanie nowoczesnych mediów.
- Konsultacje marketingowe, logistyczne, optymalizacyjne i ofertowe.
- Stałe wyszukiwanie nowych dostawców i odbiorców dla Państwa firmy.
- Elastyczność dozowania ilości reklam wg. aktualnych potrzeb – co miesiąc możliwość wyboru pakietu cenowego.
- Opcjonalne wsparcie w problemach danej firmy.
- Marketing w małej firmie daje zawsze przewagę pod względem elastyczności i dostosowania się do indywidualnego klienta.