COLD MAILING czyli kampania mailingowa do baz B2B i B2C
Kampania mailingowa jest jedną z najstarszych form marketingu internetowego. W roku 2023 wciąż mają się bardzo dobrze zwłaszcza przy szukaniu współpracy pomiędzy firmami. Kampania mailingowa (m.in. cold mailing) polega na wysłaniu dużej ilości ofert lub innych treści w krótkim czasie do dużej ilości odbiorców. Dzięki niej możemy tanim kosztem sprawdzić zainteresowanie daną usługą lub produktem.
Posiadamy systemy obsługujące wysyłkę nawet 5000 maili (i więcej) w ciągu doby czego nie da się dokonać przez zwykłego konsumenta bez wykupionych narzędzi. Wysyłamy emaile do baz B2C i B2B.
W razie nieposiadania przez klienta własnych baz, wykorzystamy własne lub sporządzimy indywidualnie na potrzeby klienta.
Wysyłamy dużą ilość wiadomości e-mail
Zalecane 5000 i więcej!
Posiadamy gotową treść do wysyłki
Nie tracimy czasu na coś co już jest zorganizowane i działa!
Wszystko jest gotowe
Posiadamy cały system hosting do poczt i oprogramowania do wysyłki.
Bazy B2B
Posiadamy kontakty mailingowe do firm w całej Polsce.
Wszystko jest legalne
Przestrzegamy zasad RODO oraz obowiązującego w Polsce prawa o komunikacji drogą elektroniczną.
Gwarancja
Gwarantujemy POZYTYWNE odpowiedzi od 0,1% wszystkich wysłanych e-maili.
Oferta – Mass mailing do pozyskania nowych klientów
Stworzymy profil Państwa firmy w którym będą wszelkie informacje na temat kampanii. Do profilu dołączamy podstawowe informacje o Państwa firmie, tworzymy wizytówkę, dodajemy logo i tworzymy nowe konto pocztowe. Taką wizytówkę wolną od spamu(brak słów spamerkich w treści maila) będziemy wysyłać do firm na podstawie lokalizacji oraz PKD.
Wysyłka ma formę cold mailingu, zatem będzie to pytanie o zgodę na przesłanie oferty handlowej nowych odbiorców, którzy wcześniej nie mieli z nami styczności.
Wszystko tworzymy pod takim kątem, aby zminimalizować procent wpadnięcia do spamu.
Nie tworzymy dowolnych treści!
Nasze treści są:
- z góry ustalone,
- zgodne z prawem,
- skuteczne,
- w formie zapytań o zgodę,
- wolne od spamu!
100% prac wykonujemy samodzielnie!
Od Państwa potrzebujemy podstawowych danych, resztą zajmiemy się sami! Przekażemy dostęp do poczty po zakończeniu kampanii.
Zyski od klientów
Niewykorzystanie kontaktu do klienta, który jest w bazie może spowodować brak zysków w przyszłości.
Kosz/efekt
Koszt/efekt jest często nieporównywalnie większy niż w przypadku kampanii SEO czy AdWords. Dodatkowo efekty mailingu są następnego dnia!
Co uzyskamy?
Dzięki cold mailingowi uzyskamy kontakty biznesowe do nowych osób.
Cena kampanii mailingowej
Cennik
45 zł netto – wysyłka 1000 maili do sporządzonej bazy.
329,55 netto – konieczne prace przygotowawcze przy mailingu – jednorazowe założenie profilu firmy.
Program Partnerski
Za Darmo – pozyskanie kolejnej osoby na kampanię
Przykładowo:
Za pozyskanie kolejnej unikalnej osoby chętnej na usługę kampanii mailingowej na 5000 maili, otrzymujemy połowę czyli 2500 darmowych maili we własnej kampanii. Każda pozyskana nowa osoba powoduje zwiększenie darmowych maili we własnych kampaniach z przelicznikiem 1/2.
Każda pozyskana osoba, która ponownie skorzystała z mailingu powoduje zwiększenie darmowych mail z przelicznikiem 1/5.
Zatem na początku za pozyskanie osoby, która wcześniej nie korzystała z naszego mailingu otrzymujemy 2500 maili, kontynuowanie kampanii w ilości kolejnych 5000 maili tej pozyskanej osoby daje (przelicznik 1/5) 5000/5=1000 darmowych maili.
Dodatkowo pozyskana osoba również może mieć wysyłkę za darmo jeżeli pozyska kolejne osoby!
Gwarancja realnych odpowiedzi klientów
Gwarantujemy, że osiągniemy zakładaną minimalną ilość odpisanych wiadomości od klientów ze zgodami na przesłanie oferty handlowej.
Średnia ilość zgód wysłanych od klientów na przesłanie oficjalnej oferty handlowej oscyluje w granicach od 1 promila do 1 procenta ze wszystkich wysłanych maili. W zależności od popytu na daną branże wynik może się różnić.
W przypadku niespełnienia warunku minimum 1 promil, dosyłamy dodatkowe e-maile, aż do osiągnięcia założonej gwarantowanej ilości.
Kampania mailingowa w procesie cold mailingu
Czym jest cold mailing?
Cold email (zimny e-mail) – przekaz marketingowy, wykorzystujący technologię poczty elektronicznej. Cold mailing ma na celu przedstawienie swoich produktów lub usług klientom.
Kampania mailingowa – jak wygląda cały proces stworzenia kampanii mailingowej w cold mailingu?
Przygotowanie bazy adresów mailingowych do której będzie prowadzona wysyłka e-maili.
Przygotowanie do wysyłki cold mailingu od strony technicznej.
Czyszczenie bazy mailingowej
W tym etapie przeczyścimy bazę adresów mailowych z pułapek antyspamowych po to, żeby maile nie trafiały do nieaktualnych adresów. Jest to niezwykle istotne, gdyż wpływa to na ranking nadawcy, a to oznacza, że przez to kolejne maile z większym prawdopodobieństwem nie trafią do spamu. Dodatkowym atutem czyszczenia bazy mailingowej jest skrócenie czasu wysyłki oraz zlikwidowanie odbić miękkich i twardych, które też wpływają na ranking nadawcy. W przypadku długotrwałego stosowania mailingu do baz możemy dokładniej sprawdzić jakość kolejnych baz i skuteczniej wyeliminować przeszkadzające adresy w bazie mailingowej. Zatem im więcej wysłaliśmy maili do tej pory tym skuteczniej „czyścimy” bazy i tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wpadnięcia do spamu.
Czyszczenie poczty e-mail
Dopiero po sprawdzeniu wszelkich technologicznych barier przechodzimy do dalszych etapów.
Przygotowanie kreacji czyli treść e-maila
Ustalamy z klientem czego dotyczy dana kampania mailingowa. Może to być wysyłka typowo ofertowa lub pytająca dopiero odbiorców o zgodę na przesłanie informacji handlowych ze względu na RODO. Przykład treści maila zgodną z RODO poniżej:
Źródło infografik: https://force.org.pl/jak-powinno-wygladac-zapytanie-o-zgode-na-przeslanie-informacji-handlowej-infografika/
W zależności od tego czego klient oczekuje wysyłamy dany rodzaj treści w mailu. Sama kreacja maila nie jest tak prosta, gdyż teksty mailowe zawierają wiele słów „pułapek”, które są często wychwytywane przez serwery poczt. Dlatego trzeba szukać różnych sposobów na ominięcie tych zakazanych słów w treści maila. Im dłuższy mail, tym więcej treści trzeba przerobić na taką, która nie będzie powodować wpadnięcie do spamu. Posiadamy narzędzia sprawdzające treść maila(filtry antyspamowe), więc dokładnie wiemy jak napisać maila, który będzie jak najbardziej skuteczny.
Wysyłka e-maili
Dopiero po przygotowaniu wszystkich powyższych procesów cold mailingu przechodzimy do wysyłki maili. Jeden pakiet wysyłki zawiera 1000 maili do sporządzonej bazy kontaktów e-mail.
Mailing reklamowy – dodatkowe informacje znajdziemy tu: