...
Przejdź do treści

COLD EMAILING czyli kampania mailingowa do baz B2B i B2C

Kampania mailingowa jest jedną z najstarszych form marketingu internetowego. Pomimo wszelkich zmian w prawie reklama mailingowa wciąż ma się bardzo dobrze. Najczęściej wykorzystywany jest przy szukaniu współpracy pomiędzy firmami. Kampania mailingowa (m.in. cold mailing) polega na wysłaniu dużej ilości ofert lub innych treści w krótkim czasie do dużej ilości odbiorców. Dzięki mailingowi możemy tanim kosztem sprawdzić zainteresowanie daną usługą lub produktem. 

Posiadamy system reklamowy obsługujący wysyłkę nawet 5000 maili (i więcej) w ciągu doby czego nie da się dokonać przez zwykłego użytkownika bez wykupionych dodatkowych narzędzi reklamowych. Wysyłamy emaile do baz B2C i B2B

W przypadku nieposiadania przez klienta własnych baz, wykorzystamy własne bazy B2B lub sporządzimy indywidualnie na potrzeby klienta.

Wysyłamy dużą ilość wiadomości e-mail

Zalecane 5000 i więcej!

Posiadamy gotową treść do wysyłki

Nie tracimy czasu na coś co już jest zorganizowane i działa!

Wszystko jest gotowe

Posiadamy cały system hosting do poczt i oprogramowania do wysyłki.

Bazy B2B

Posiadamy kontakty mailingowe do firm w całej Polsce.

Wszystko jest legalne

Przestrzegamy zasad RODO oraz obowiązującego w Polsce prawa o komunikacji drogą elektroniczną.

Gwarancja

Gwarantujemy POZYTYWNE odpowiedzi od 0,1% wszystkich wysłanych e-maili.

Oferta – Mass mailing do pozyskania nowych klientów

Stworzymy profil Państwa firmy w którym będą wszelkie informacje na temat kampanii reklamowej. Do profilu dołączamy podstawowe informacje o Państwa firmie, tworzymy wizytówkę reklamową, dodajemy logo i tworzymy nowe konto pocztowe. Taką wizytówkę wolną od spamu(brak słów spamerkich w treści maila) będziemy wysyłać do firm na podstawie lokalizacji oraz PKD

Wysyłka ma formę cold mailingu, zatem będzie to pytanie o zgodę na przesłanie oferty handlowej nowych odbiorców, którzy wcześniej nie mieli z nami styczności. 

Wszystko tworzymy pod takim kątem, aby zminimalizować szanse wpadnięcia do spamu.
Nie tworzymy dowolnych treści!

Nasze treści są:

  • z góry ustalone, 
  • zgodne z prawem, 
  • skuteczne,
  • w formie zapytań o zgodę na przesłanie oferty handlowej czyli reklamy mailingowej,
  • wolne od spamu!

100% prac wykonujemy samodzielnie!

Od Państwa potrzebujemy podstawowych danych, resztą zajmiemy się sami! Przekażemy dostęp do poczty po zakończeniu kampanii reklamowej.

Zyski od klientów

Niewykorzystanie kontaktu do klienta, który jest w bazie może spowodować brak zysków w przyszłości.

Kosz/efekt

Koszt/efekt jest często nieporównywalnie większy niż w przypadku kampanii SEO czy AdWords.
Dodatkowo, mailing reklamowy daje efekt już od następnego dnia!

Co uzyskamy?

Dzięki cold emailingowi uzyskamy kontakty biznesowe do nowych osób.

Cena kampanii mailingowej

W przypadku, gdy klient posiada skonfigurowaną pocztę; sporządzoną i wyczyszczoną bazę; stworzoną gotową kreację, która jest poprawiona przez filtry antyspamowe koszt samej wysyłki wynosi 45 zł. Wszelkie prace przygotowawcze poza samą wysyłką (przygotowanie bazy, czyszczenie bazy i IP, konfiguracja poczty, tworzenie kreacji treści) przeliczane są do stawki godzinowej – 56,91 zł. Największa opłacalność mailingu jest po wykonaniu prac przygotowawczych, gdyż każde kolejne 1000 maili to tylko 45 zł. Zatem po pracach przygotowawczych kolejne wysyłki np. 10000 maili to koszt zaledwie 450zł netto. Taką tanią wysyłkę można kontynuować aż do wyczerpania się adresów w bazie.

mailing cena

 

Cennik

45 zł netto – wysyłka 1000 maili do sporządzonej bazy. 

329,55 zł netto – konieczne prace przygotowawcze przy mailingu reklamowym – jednorazowe założenie profilu firmy.

Program Partnerski

Za Darmo – pozyskanie kolejnej osoby na kampanię

Przykładowo:

Za pozyskanie kolejnej unikalnej osoby chętnej na usługę kampanii mailingowej na 5000 maili, otrzymujemy połowę czyli 2500 darmowych maili we własnej kampanii. Każda pozyskana nowa osoba powoduje zwiększenie darmowych maili we własnych kampaniach z przelicznikiem 1/2.
Każda pozyskana osoba, która ponownie skorzystała z mailingu powoduje zwiększenie darmowych mail z przelicznikiem 1/5.
Zatem na początku za pozyskanie osoby, która wcześniej nie korzystała z naszego mailingu otrzymujemy 2500 maili, kontynuowanie kampanii w ilości kolejnych 5000 maili tej pozyskanej osoby daje (przelicznik 1/5) 5000/5=1000 darmowych maili. 

Dodatkowo pozyskana osoba również może mieć wysyłkę za darmo jeżeli pozyska kolejne osoby!

Gwarancja realnych odpowiedzi klientów

Gwarantujemy, że osiągniemy zakładaną minimalną ilość odpisanych wiadomości od klientów ze zgodami na przesłanie oferty handlowej.

Średnia ilość zgód wysłanych od klientów na przesłanie oficjalnej oferty handlowej oscyluje w granicach od 1 promila do 1 procenta ze wszystkich wysłanych maili. W zależności od popytu na daną branże wynik może się różnić.

W przypadku niespełnienia warunku minimum 1 promil, dosyłamy dodatkowe e-maile, aż do osiągnięcia założonej gwarantowanej ilości.

Kampania mailingowa w procesie cold emailingu

Czym jest cold mailing?
Cold email (zimny e-mail) – przekaz marketingowy, wykorzystujący technologię poczty elektronicznej. Cold mailing ma na celu przedstawienie swoich produktów lub usług klientom.

Mail reklamowy wzór

Kampania mailingowa – jak wygląda cały proces stworzenia kampanii mailingowej w cold emailingu?

Przygotowanie bazy adresów mailingowych do której będzie prowadzona wysyłka e-maili.

Przeprowadzimy rozmowę z klientem, by poznać potrzeby klienta dla danej wysyłki mailingowej. Ustalimy przez to do kogo ma być wysyłka. Przeszukamy własną bazę kontaktów B2B w celu odnalezienia i pogrupowania odpowiednich kontaktów mailowych. W przypadku niewystarczającej ilości kontaktów, zdobędziemy nowe kontakty lub bazy kontaktów mailingowych. Jeżeli klient posiada własne bazy i wyraża zgodę na ich użycie, to reklama mailingowa będzie mniej czasochłonna oraz tańsza.
 

Przygotowanie do wysyłki cold emailingu od strony technicznej.

Czyszczenie bazy mailingowej

W tym etapie reklamy mailingowej przeczyścimy bazę adresów mailowych z pułapek antyspamowych po to, żeby maile nie trafiały do nieaktualnych adresów. Jest to niezwykle istotne, gdyż wpływa to na ranking nadawcy, a to oznacza, że przez to kolejne maile z większym prawdopodobieństwem nie trafią do spamu. Dodatkowym atutem czyszczenia bazy mailingowej jest skrócenie czasu wysyłki oraz zlikwidowanie odbić miękkich i twardych, które też wpływają na ranking nadawcy. W przypadku długotrwałego stosowania reklamy mailingowej do baz możemy dokładniej sprawdzić jakość kolejnych baz i skuteczniej wyeliminować przeszkadzające adresy w bazie mailingowej. Zatem im więcej wysłaliśmy maili do tej pory tym skuteczniej „czyścimy” bazy i tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wpadnięcia do spamu.

Czyszczenie poczty e-mail
Oprócz wyczyszczenia bazy musimy zadbać też o odpowiedni serwer do wysyłki maili. Możemy to zrobić używając serwera klienta lub własnego. Nie używamy wysyłki mailowej z darmowych poczt! Darmowe poczty nie nadają się do wysyłki masowej. Po skonfigurowaniu poczty ustawiamy jak najwięcej zabezpieczeń, by poczta była jak najbardziej wiarygodna dla serwerów odbiorców. Powoduje to zmniejszenie trafialności do spamu. Sprawdzamy też czy IP nie zostało wrzucone na czarną listę, która skutecznie blokuje wszelkie maile od nadawcy, który wysyła maile i jest na tej liście. Jeżeli IP czegokolwiek jest na czarnej liście, to ręcznie usuwamy ją z czarnej listy. Ustawiamy na tyle ile to możliwe odpowiednie technologie typu DKIM, SPF, DMARC żeby zwiększyć skuteczność wysyłki. Zalecamy by poczta użyta była jak najstarsza, gdyż też wpływa to na dostarczalność cold emailingu. W przypadku nowo założonych kont pocztowych robimy „rozgrzewkę” poczty poprzez wymianę maili pomiędzy serwerami tych poczt, żeby dać impuls serwerowi, że poczta jest wiarygodna i wzmacniamy przez to jej skuteczność.

Dopiero po sprawdzeniu wszelkich technologicznych barier przechodzimy do dalszych etapów.

Przygotowanie kreacji czyli treść e-maila

Ustalamy z klientem czego dotyczy dana kampania mailingowa. Może to być wysyłka typowo ofertowa lub pytająca dopiero odbiorców o zgodę na przesłanie informacji handlowych ze względu na RODO. Przykład treści maila zgodną z RODO poniżej:

Kampania mailingowa Treść maila zgodna z RODO

Źródło infografik: https://force.org.pl/jak-powinno-wygladac-zapytanie-o-zgode-na-przeslanie-informacji-handlowej-infografika/

W zależności od tego czego klient oczekuje wysyłamy dany rodzaj treści w mailu. Sama kreacja reklamy mailingowej nie jest tak prosta, gdyż teksty mailowe zawierają wiele słów „pułapek”, które są często wychwytywane przez serwery poczt. Dlatego trzeba szukać różnych sposobów na ominięcie tych zakazanych słów w treści maila. Im dłuższy mail, tym więcej treści trzeba przerobić na taką, która nie będzie powodować wpadnięcie do spamu. Posiadamy narzędzia sprawdzające treść maila(filtry antyspamowe), więc dokładnie wiemy jak napisać maila, który będzie jak najbardziej skuteczny.

Wysyłka e-maili

Dopiero po przygotowaniu wszystkich powyższych procesów cold emailingu przechodzimy do wysyłki maili.
Reklama mailingowa w najmniejszym pakiecie zawiera 1000 maili do sporządzonej bazy kontaktów e-mail.

Mailing reklamowy – dodatkowe informacje znajdziemy tu: 

https://www.vanderer.pl/blog/mailing-reklamowy/

https://www.vanderer.pl/blog/kalkulator-oplacalnosci-kampanii-mailingowej/

https://www.vanderer.pl/blog/legalne-mailingi-dla-firm-kluczowe-aspekty-i-zasady/

https://www.vanderer.pl/blog/baza-mailingowa-cena/

https://www.vanderer.pl/blog/co-to-jest-open-rate/

https://www.vanderer.pl/blog/email-marketing/

https://www.vanderer.pl/blog/co-to-jest-mailing/

https://www.vanderer.pl/blog/mailing-do-klientow/

https://www.vanderer.pl/blog/mailing-do-klientow-cz2/

https://www.vanderer.pl/blog/darmowy-mailing/

https://www.vanderer.pl/blog/czym-jest-newsletter/

https://www.vanderer.pl/blog/jak-zglosic-kogos-do-rodo/

https://www.vanderer.pl/blog/jak-wysylac-maile-masowe-bezpiecznie/

https://www.vanderer.pl/blog/najlepsze-narzedzie-do-mailingu/

https://www.vanderer.pl/blog/prawne-aspekty-mailingu-reklamowego/

https://www.vanderer.pl/blog/wysylka-mailingow-masowych/

https://www.vanderer.pl/blog/kreator-e-maili/

https://www.vanderer.pl/blog/rodo-i-polskie-prawo-o-komunikacji-droga-elektroniczna/

https://www.vanderer.pl/blog/darmowe-leady/

https://www.vanderer.pl/blog/czym-jest-cold-mailing/

Kompleksowy mailing to zwykle koszt od 329,55 zł do najczęściej 1500 zł lub więcej. Cena jest proporcjonalnie niższa przy większej ilości maili.

W internecie jest wiele bardzo niskiej jakości baz kontaktów, w dodatku mało kiedy są one ze zgodami osób, które są w tej bazie. Istnieją nieliczne firmy, które pozyskują kontakty legalnie. Kwestia jest ciągle dyskusyjna i podlega ciągłym aktualizacjom od strony prawnej. Natomiast posiadamy bazy z CEIDG, które można używać w mailingu w formie zapytań, lecz nie są na sprzedaż.

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.