Co musi wiedzieć klient?

  1. O cenie za miesiąc wynegocjowanej.
  2. O szkoleniu wstępnym, czym się zajmuje, co jest ważne(opcjonalnie).
  3. O tym, że po zawarciu umowy wszystkie obowiązki marketingowe bierzemy na siebie, a sam klient nie musi wiedzieć jakim sposobem (jeśli go to nie interesuje). Zrobimy wszystko za Niego.
  4. Klient się nie musi martwić o marketing, gdy już go uruchomimy.
  5. Wszystkie dodatki typu optymalizacja SEO, pomoc w firmie jest wliczona w cenę , klient jedynie płaci za abonament.

Pytania użytkowników:

Kontakt Marketing zajmuje się wspieraniem małych przedsiębiorstw głównie z województwa lubelskiego, ponieważ ten obszar Polski posiada niewielką świadomość wartości marketingu dla biznesów. Chcemy pokazać ludziom, że istnieją sprawiedliwe firmy, które nie wyzyskują swoich klientów, a jednocześnie przyczynić się do rozwoju tego rejonu.

W zakres wsparcia małych firm wchodzi:
-marketing,
-optymalizacja procesów w firmie – zwiększenie jej wydajności,
-pomoc w sprawach logistycznych,
-pomoc przy tworzeniu ofert klienta,
-konsultacje marketingowe – przedstawienie strategii marketingowej i budowania identyfikacji wizualnej.

W celu zwiększenia skuteczności naszych działań przeprowadzimy wywiad z właścicielem firmy, ustalimy jakie są potrzeby Państwa biznesu, skonsultujemy nasze pomysły z Państwa potrzebami i po podjęciu
współpracy kompleksowo zajmiemy się marketingiem Państwa firmy.

Przykładowo, możemy pomóc w optymalizacji kosztów, sprowadzeniu narzędzi, maszyn czy towarów do lepszego funkcjonowania firmy.  

Staramy się jak najmniej ingerować w działania przedsiębiorcy, natomiast wypytamy go dokładnie o jego firmę, przedstawimy szereg zgód marketingowych, poprosimy o przesłanie zdjęć firmowych, pracowników, klientów(oczywiście jeżeli wyrażą zgodę) czy listy jego usług. Klient może podpowiadać nam co może się znaleźć na stronie internetowej, ale czy coś będzie się nadawało będzie zależało od algorytmów Google. Posiadamy doświadczenie w tym, że pewne rzeczy które wydają się ciekawe wg. klienta, nie zawsze są dobrym rozwiązaniem – nie zawsze dobra szata graficzna działa dobrze dla algorytmów Google i nie zawsze zbytnio sztywne zasady pozycjonowania dają dobry efekt w postaci nowych klientów w firmie. W przypadku bierności klienta, sami próbujemy stworzyć jak najwięcej informacji marketingowych, ale im więcej klient przekaże tym szybciej i łatwiej będzie można zauważyć efekt. Robimy to po to, aby nie napisać czegoś na stronie internetowej co jest niezgodne z prawdą.  Tak samo jak renegocjacje. Pewne poprawki można zgłaszać, a my zawsze uwzględnimy te uwagi.

Tak. Każdą umowę można renegocjować w trakcie, lecz nie można jej zerwać przed okresem jej trwania(12 miesięcy). Polega to na zmianie pakietu. Np. można w jednym miesiącu być na pakiecie ekonomicznym(8 godzin pracy informatycznej w miesiącu za 442,80zł), a w kolejnym miesiącu skorzystać z pakietu z pakietu Premium Gold(40 godzin pracy za 2029,50zł).
Standardowo mamy kilka uniwersalnych umów, lecz biznesy i potrzeby przedsiębiorców są różne, dlatego na życzenie przedsiębiorcy stworzymy umowę jak najbardziej dopasowaną do jego potrzeb. 

  • Ulepszenie przedsiębiorczości.
  • Zwiększenie jakości usług.
  • Poprawa wizerunku firm względem konsumenta.
  • Uatrakcyjnienie ofert – zwiększenie sprzedaży lub/i zysków przedsiębiorców.
  • Utworzenie świadomości o marketingu, który nie oszukuje(ludzie są przekonani że marketing kłamie, a ja chcę odwrócić ten pogląd u ludzi).

Celem jest promowanie prawdziwego i skutecznego marketingu oraz wywołanie pozytywnej opinii na temat marketingu w ogóle. Pragniemy zapełnić niszę marketingową w Polsce, tworząc marketing, który jest przyjazny dla konsumenta.
Zapotrzebowanie na marketing istnieje, lecz ludzie mają negatywne skojarzenia. Próbujemy odwrócić ten trend manifestując to naszym działaniem. 

Nie tworzymy umów w taki sposób, żeby zaszkodzić klientowi! Nie przejmujemy ich domen!
Nie pozywamy sądownie firm! 
Umowa nie ma „haczyków” i kruczków prawnych o których mógłby się dowiedzieć klient po podpisaniu umowy.
Umowy tworzymy na tylko 12 miesięcy. 
Oferta jest przyjazna dla każdej małej firmy,  dlatego nie ma ryzyka wiążąc się z Kontakt Marketing.

Jako gwarancję można zaliczyć zmianę pakietów w trakcie trwania umowy. Jeżeli marketing nie byłby zadowalający to w każdej chwili można dostosować intensywność reklam do każdej kieszeni. Wtedy możemy zwiększyć nakłady reklamy lub zmniejszyć koszty. Niestety przesadne zaniżanie kosztów/podnoszenie wielkości reklam może informować, że dany biznes się po prostu nie opłaca. W takim skrajnym przypadku będzie możliwość wczesnego wyjścia z umowy, po to, aby nie kontynuować współpracy, jeżeli nie tego potrzebuje klient i usługodawca. Aczkolwiek wiążąc się z klientem oczekuję długotrwałej współpracy na długie lata oraz przedłużenia umów co rok, tak by wszyscy byli zadowoleni ze współpracy. W przypadku biznesów w których widzimy, że możemy bardzo pomóc jesteśmy w stanie odmówić współpracy na samym początku, by nie robić niepotrzebnych problemów w przyszłości. 

Dla dodatkowego spokoju klienta przewidujemy też wstrzymanie marketingu na maksymalnie 3 miesiące, tj. wstrzymanie działań marketingowych na 3 wybrane miesiące, bez poniesienia kosztów za te miesiące – jeżeli wcześniej wybrał droższe pakiety. Podczas rosnącej popularności danej firmy klienta, klient może zażądać wstrzymania reklam na wybrane przez niego miesiące. Przez ten okres wstrzymania nie wzmacniamy jego marki oraz wstrzymujemy reklamę. Nie polecamy tego sposobu, gdyż po wznowieniu działań zaczynamy z 3 miesięczną stratą i wznawiamy reklamę z poziomu o 3 miesiące gorszego niż gdyby było bez wstrzymywania.

W przypadku gdy posiadaliście Państwo własną stronę internetową przed rozpoczęciem z nami współpracy, to po zakończeniu trwania umowy strona powraca do Państwa. Możecie Państwo samodzielnie kontynuować na niej działanie. Zalecamy wówczas zmianę danych dostępowych, którymi wcześniej posługiwała się nasza firma.

W przypadku gdy wykupiliście Państwo stworzenie strony internetowej w naszej firmie,  to po zakończeniu czasu trwania umowy oddajemy Państwu dostępy do nieużywanej już przez nas strony. Państwa strona prawdopodobnie będzie działać jakiś czas aż do wygaśnięcia. Na Państwa życzenie możemy podtrzymywać te strony dalej bez własnej ingerencji w cenie około 150-250 zł rocznie (średnia kwota utrzymania samych domen bez serwera). Istnieje też możliwość przesłania całej zawartości strony na serwerze FTP na dysk w chmurze klienta w celu przeniesienia strony na inny serwer. Brak opłaty za domenę skutkuje skasowaniem jej, co jest niezależnie od nas!

Tworzone przez nas strony internetowe skupiają się skuteczności pozyskania klienta do firm czyli na wzroście zainteresowania klientów. Głównie chodzi o czytelność, by każdy mógł przeczytać, a nie patrzeć na obrazki. Nie chcemy działać na emocje tylko rzetelnie przekazać swoją wizję współpracy. Strony klientów działają na emocjach, lecz  nie chcemy przesady. Strona internetowa jak i inne działania w internecie mają na celu przyciągnąć uwagę klienta i być skuteczne, dlatego rezygnujemy z animacji, dźwięków, flashów, nieskompresowanych zdjęć, błędów SEO kosztem wyglądu ( i odwrotnie zbyt przesadzonego SEO ) na potrzeby czytelności i łatwości nawiązania kontaktu.  W miarę postępu strony będą wyglądały ładnie, natomiast bierzemy główny nacisk na przyciąganie klientów do danej firmy. Jest tutaj problem zdroworozsądkowy czyli jak bardzo ma być to ładne, a jak bardzo skuteczne. Oczywiście chodzi o zdrową proporcję!

Zerwanie umowy zobowiązuje do opłacania dodatkowych miesięcy, które zostały do końca umowy w cenie 442,80 zł brutto czyli standardowo najtańszej.

Nie są płatne, ale są obowiązkowe przynajmniej w podstawowym zakresie. Szkolenia nie są standardowymi szkoleniami. Nie ma tu certyfikatów itp. Ich celem jest uzgodnienie jak powinna wyglądać współpraca, funkcjonowanie firmy, czego unikać, jak budować dobrą markę. Takie miniszkolenia służą temu, aby uniknąć braku spójności między rzeczywistą firmą, a jej odzwierciedleniem w internecie. Jeżeli np. firma jest nastawiona na wysokie jednorazowe marże to trzeba się dogadać czy to jedyne rozwiązanie. Jeżeli nie, to przedstawimy miniszkolenie o tym jak składać oferty i otrzymywać profity na przyszłość. Po szkoleniu nie będzie niedomówień i braku spójności, a model biznesowy będzie nastawiony na długotrwałe zyski dla wszystkich.

Optymalizacja stron pod kątem SEO tzw. także pozycjonowanie to działania w obrębie strony internetowej i po za nią, mające na celu osiągnięcie możliwie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych typu Google dla odpowiednich wpisanych przez użytkownika słów.

Więcej informacji znajdą Państwo na Wikipedii:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Zgody do współpracy biznesowej są niezwykle istotne, gdyż ułatwiają nam tworzenie treści sprawnie i bez przeszkód, a przez to reklama będzie tania i skuteczna.

Do zgód zaliczamy:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (RODO)
  2. Zgoda na umieszczenie w Internecie zdjęć firmy
  3. Zgoda na umieszczenie zdjęć pracowników firmy
  4. Zgoda na umieszczenie filmów z pracownikami firmy
  5. Zgoda na spotkanie z Zamawiającym i przeprowadzenie wywiadu dotyczącego informacji związanych z funkcjonowaniem firmy (również w formie telefonicznej)
  6. Zgoda na przeprowadzenie szkolenia w postaci przedstawienia planu marketingowego
    (również telefonicznie)
  7. Stały kontakt z Zamawiającym (mailowy, telefoniczny), ewentualne dodatkowe przyjazdy do Zamawiającego
  8. Stworzenie systemu marketingowego obejmującego zgodę na:
      • wprowadzenie firmy Zamawiającego w Google Maps

    • założenie konta e-mailowego z dostępem Wykonawcy, w celu wykorzystywania go do kontaktu z klientami firmy Zamawiającego oraz stworzenia konta w Google Maps jako wirtualnego właściciela danej firmy w koncie Google Maps(użyczenie firmy Zamawiającego jako właściciela zewnętrznej firmie jako Wykonawcy jest po to, aby uzyskać sprawne założenie konta bez ingerencji klienta, po zakończeniu współpracy dostęp do konta przechodzi na Zamawiającego)
    • założenie Fanpage i grup na Facebook nakierowujących na stronę internetową firmy Zamawiającego
    • założenie firmowego konta na Instagram do wspólnego użytku (przez Wykonawcę jak i Zamawiającego)
    • humorystyczne prowadzenie fanpage na Facebook
    • reklamy na Facebook
    • utworzenie konta AdWords
    • tworzenie ogłoszeń dotyczących firmy Zamawiającego
    • pisanie o firmie Zamawiającego na tematycznych forach internetowych
Zaznaczenie na umowie wszystkich zgód bardzo ułatwia pracę nie ograniczając się w promocji!
  • Abonament miesięczny od 442,80 zł do 2029,50 zł na każdy miesiąc przez okres 12 miesięcy. Każdy wybrany pakiet abonamentowy zawiera kolejno 8, 16, 24, 32 lub 40 godzin pracy w miesiącu do wyboru. Jest to najbardziej korzystna cenowo oferta, gdyż przy największym pakiecie „Premium Gold” koszt godzinnej pracy wynosi 50,74 zł, a nie 70 zł brutto.
  • Usługa marketingowa ustalana indywidualnie kosztuje 57-300 zł NETTO na godzinę w zależności od kosztów budowania marketingu( od kosztów reklam na FB czy AdWords ). Standardowa stawka to 57 zł netto za godzinę(60 minut) pracy. W przypadku, gdy dochodzą dodatkowe koszty typu Linkbuilding czy AdWords, można umówić się na zamianę kosztów godzin pracy na koszt pozyskania linków czy wykupienia reklam w Google. Zatem cena się nie zmienia, mogą się zmienić ilości przepracowanych godzin. Wszelkie tego typu posunięcia są wcześniej informowane i wdrażane dopiero za zgodą klienta.

 

Przedstawiamy raport dokonań prac do każdej faktury. Zawsze wykorzystujemy cały limit kwoty przeznaczonej na dany miesiąc. Istnieje możliwość dopłaty w celu dodatkowych prac promocyjnych w czasie tego miesiąca, jeżeli klient uzna, że promocja jest za mała.