Co musi wiedzieć klient?

  1. O cenie za miesiąc wynegocjowanej.
  2. O szkoleniu wstępnym, czym sie zajmuje, co jest ważne(opcjonalnie).
  3.  O tym, że On płaci i ma mieć klientów i nie musi wiedzieć jakim sposobem.
  4. Klient się nie musi martwić nic o marketing gdy już go uruchomimy.
  5. Wszystkie dodatki typu optymalizacja, pomoc w firmie jest wliczona w cenę , klient jedynie płaci za abonament.

Pytania użytkowników:

Notabene, używam zamiennie słów “szef firmy” i “mój klient”. Znaczy to to samo. Mój klient to szef własnej firmy.

Wspieraniem małych przedsiębiorstw głównie z województwa lubelskiego, gdyż ten obszar Polski posiada zbyt małą świadomość wartości marketingu dla biznesów. Chcemy pokazać ludziom, że istnieją sprawiedliwe firmy, które nie wyzyskują swoich klientów, a zarazem przyczynić się do rozwoju tego rejonu.

W zakres wsparcia małych firm wchodzi:
-marketing,
-optymalizacja procesów w firmie – zwiększenie jej wydajności,
-pomoc w sprawach logistycznych,
-pomoc przy tworzeniu ofert klienta,
-konsultacje marketingowe – przedstawienie strategii marketingowej i budowania identyfikacji wizualnej.

W celu zwiększenia skuteczności naszych działań przeprowadzimy wywiad z właścicielem firmy, ustalimy jakie są potrzeby Państwa biznesu, skonsultujemy nasze pomysły z Państwa potrzebami i po podjęciu
współpracy kompleksowo zajmiemy się marketingiem Państwa firmy.

Przykładowo, możemy pomóc w optymalizacji kosztów, sprowadzeniu narzędzi, maszyn czy towarów do lepszego funkcjonowania firmy.  

W zasadzie starać się będę jak najmniej przeszkadzać przedsiębiorcy, ale będę musiał na początku wypytać go dokładnie o firmę, poprosić o szereg zgód marketingowych, poprosić o ewentualne zdjęcia firmowe czy jego usług, pracowników, klientów(oczywiście jeżeli wyrażą zgodę). Klient może mi podpowiadać jeżeli chce co może się znaleźć na stronie internetowej, ale czy coś będzie się nadawało będzie zależało od mojej decyzji, gdyż mam doświadczenie w tym, że pewne rzeczy które wydają się ciekawe wg. klienta nie zawsze są dobrym rozwiązaniem. Więc ostatecznie ja zadecyduję co ma być na stronie oczywiście uwzględniając uwagi klienta. Podczas bierności klienta, sam spróbuje stworzyć jak najwięcej informacji marketingowych, ale im więcej klient mi powie o swojej firmie tym szybciej i łatwiej będzie można zauważyć efekt – zresztą nie chciałbym napisać coś na stronie internetowej co jest nieprawdą. Idealnym rozwiązaniem byłoby założenia początkowe podczas kilku wyczerpujących rozmowach z szefem firmy, następnie wdrożenie tych cech w planie marketingowym i dalsze pozostawienie działań dla mnie bez zabierania czasu dla szefa firmy. Do tego ewentualna korekcja raz na jakiś czas gdy coś się nie spodoba najlepiej wysyłana w e-mailach. Tak samo jak renegocjacje tak samo pewne poprawki można zgłaszać do mnie, a ja zawsze uwzględnię te uwagi.

Tak. Każdą umowę można renegocjować w trakcie, lecz nie można jej zerwać przed okresem jej trwania(12 miesięcy). Standardowo mam kilka uniwersalnych umów, lecz biznesy i potrzeby przedsiębiorców są różne, dlatego na życzenie przedsiębiorcy stworzę umowę jak najbardziej dopasowaną do jego potrzeb. Proces tworzenia umowy może trochę trwać ze względu na wiele szczegółów. Ale po to się dogadujemy, by później każdy był zadowolony ze współpracy – i o to mi głównie chodzi! 

  • Ulepszenie przedsiębiorczości.
  • Zwiększenie jakości usług.
  • Poprawa wizerunku firm względem konsumenta.
  • Uatrakcyjnienie ofert wraz ze zwrotem cen lub/i zwiększenie sprzedaży i zysków przedsiębiorców.
  • Utworzenie świadomości o marketingu, który nie oszukuje(ludzie są przekonani że marketing kłamie, a ja chcę odwrócić ten pogląd u ludzi).

 

Celem jest eliminacja oszustw marketingowych oraz zapełnienie niszy braku ambitnego marketingu który jest przyjazny dla konsumenta. Nisza jest, lecz ludzie nie mają świadomości o jej istnieniu. By przekonać przedsiębiorcę że potrzebuje marketingu trzeba stworzyć system darmowych szkoleń które wykonam, by stworzyć niszę. Nisza istnieje , ale ludzie nie wiedzą, że potrzebują danych usług. Są przekonani że to jest im niepotrzebne. Szkolenia maja wyjaśnić te obawy i uaktywnić świadomość niszy o jej istnieniu.

Misja zmiany nastawienia ludzi do marketingu zepsutego przez kiepskie firmy pseudomarketingowe które oszukują ludzi i nakłaniają ich do złych decyzji lub do miernej usługi. To jest moja nisza. Tych ludzi spróbuje przekonać, że ja ich nie oszukam i moja usługa pomoże im w ich biznesie. Zaoferuje im gwarancje za efekt przez co nie będą mogli dalej brnąć w błędzie o nachalnym marketingu tylko zmienią nastawienie i jakość swoich usług.

Jako gwarancję można zaliczyć renegocjację ceny w trakcie trwania umowy. Jeżeli marketing nie byłby zadowalający to w każdej chwili można się ze mną skontaktować i poinformować mnie o tym, że nie ma efektów. Wtedy możemy renegocjować cenę do adekwatnych efektów lub zwiększyć nakłady reklamy( z mojej już kieszeni ). Niestety przesadne zaniżanie kosztów/podnoszenie wielkości reklam może dać mi do zrozumienia, że być może dany biznes się po prostu nie opłaca. W takim skrajnym przypadku( mam nadzieję, że się nie zdarzy ) spróbuje dać dodatkowe możliwości wczesnego wyjścia z umowy. Aczkolwiek wiąząc się z klientem oczekuję długotrwałej współpracy na długie lata oraz przedłużenia umów co rok tak by wszyscy byli zadowoleni ze współpracy. W przypadku biznesów w których widzę, że nie bardzo jestem w stanie pomóc lub nie widzę przyszłości na długą metę jestem w stanie odmówić współpracy na samym początku, by nie robić niepotrzebnych problemów w przyszłości. Ewentualnie mógłbym zaoferować takim firmom marketing ale bez gwarancji. Więc gwarancje dostają jedynie firmy długookresowe, które nieustannie chca się rozwijać! To jest mój wymóg, ale jest on zdrowy dla każdego.

Dla dodatkowego spokoju klienta przewiduję też wstrzymanie marketingu na maksymalnie 3 miesiące, tj. wstrzymanie moich działań marketingowych na 3 wybrane miesiące, bez poniesienia kosztów za te miesiące. Podczas rosnącej popularności danej firmy klienta, klient może zarządać wstrzymania reklam na wybrane przez niego miesiące. Przez ten okres wstrzymania nie wzmacniam jego marki oraz wstrzymuję reklamę. Nie polecam tego sposobu, gdyż po wznowieniu działań zaczynamy z 3 miesięczną stratą i wznawiamy reklamę z poziomu o 3 miesiące gorszego niż gdyby było bez wstrzymywania.

W przypadku gdy klient przed umowa posiadał własną stronę internetową do której zdobyłem dostępy w celu stworzenia na niej całego marketingu to po zakończeniu umowy ze mną strona wraca do właściciela. Może kontynuować na niej działanie. Proszę wtedy właściciela aby zmienił dostępy, abym nie mógł być posądzony o posiadanie dostępów do stron, które nie są moją własnością.
W przypadku gdy klient nie miał własnej strony www i wykupił ją u mnie to po zakończeniu czasu trwania umowy oddaje dostępy do nieużywanej już przeze mnie strony dla klienta. Strona prawdopodobnie będzie działać jakiś czas aż do wygaśnięcia. Jeżeli klient chce mogę podtrzymywać te strony dalej bez własnej ingerencji za cenę około 150-250zl rocznie( średnia kwota utrzymania samych domen bez serwera ). Istnieje też możliwość przesłania całej zawartości strony na serwerze FTP na dysk w chmurze klienta po to, by mógł wrzucić daną stronę na inny serwer. Brak opłaty za domene skutkuje skasowaniem jej, co jest niezależnie ode mnie!

Tworzone przez nas strony internetowe skupiają się skuteczności pozyskania klienta do firm. Głównie chodzi o czytelność, by każdy mógł przeczytać, a nie patrzeć na obrazki. Nie chcemy działać na emocje tylko rzetelnie przekazać swoją wizję współpracy. Strony klientów działają na emocjach, lecz  nie chcemy przesady. Strona internetowa jak i inne działania w internecie mają na celu przyciągnąć uwagę klienta i być skuteczne, dlatego rezygnujemy z animacji, dźwięków, flashów, nieskompresowanych zdjęć, błędów SEO kosztem wyglądu ( i odwrotnie zbyt przesadzonego SEO ) na potrzeby czytelności i łatwości nawiązania kontaktu.  W miarę postępu strony będą wyglądały ładnie, natomiast bierzemy główny nacisk na przyciąganie klientów do danej firmy. Jest tutaj problem zdroworozsądkowy czyli jak bardzo ma być to ładne, a jak bardzo skuteczne. Oczywiście chodzi o zdrową proporcję!

W przypadku gdy klient nie miał własnej strony www i wykupił ją w Kontakt Marketing to po zakończeniu czasu trwania umowy oddaje dostępy do nieużywanej już przez nas strony dla klienta. Strona prawdopodobnie będzie działać jakiś czas aż do wygaśnięcia. Jeżeli klient chce możemy podtrzymywać te strony dalej bez własnej ingerencji za cenę około 150-250zl rocznie( średnia kwota utrzymania samych domen bez serwera ). Istnieje też możliwość przesłania całej zawartości strony na serwerze FTP na dysk w chmurze klienta po to, by mógł wrzucić daną stronę na inny serwer. Brak opłaty za domenę skutkuje skasowaniem jej, co jest niezależnie ode mnie!

Zerwanie umowy zobowiązuje do opłacania dodatkowych miesięcy, które zostały do końca umowy w cenie 442,80 zł brutto czyli standardowo najtańszej.

Nie są płatne, ale są obowiązkowe przynajmniej w podstawowym zakresie. Szkolenia nie są standardowymi szkoleniami. Nie ma tu certyfikatów itp. Tu chodzi po prostu o pewne dogadanie się jak powinna wyglądać współpraca, funkcjonowanie firmy, czego unikać, jak budować dobrą markę. Takie miniszkolenia są tylko po to, aby uniknąć braku spójności między rzeczywistą firmą, a jej odzwierciedleniem w internecie. Jeżeli np. firma jest nastawiona na wysokie jednorazowe marże to trzeba się dogadać czy to jedyne rozwiązanie. Jeżeli nie to przedstawimy miniszkolenie o tym jak składać oferty i otrzymywać profity na przyszłość. Po szkoleniu nie będzie niedomówień i braku spójności, a model biznesowy będzie nastawiony na długotrwałe zyski dla wszystkich.

  1. Zgoda na RODO(przetwarzanie w internecie danych osobowych).
  2. Zgoda na umieszczenie w internet zdjęć firmy.
  3. Zgoda na umieszczenie zdjęć pracowników firmy do internetu (nie jest konieczne).
  4. Zgoda na umieszczenie filmow z pracownikami firmy do internetu(nie jest konieczne).
  5. Spotkanie z klientem i zrobienie wywiadu z wszystkimi informacjami na temat funkcjonwoniaa firmy( może być telefonicznie ).
  6. Szkolenie w postaci przedstawienia mojej wizji marketingu i wizerunku firmy( może byc przedstawione telefonicznie ).
  7. Stały kontamt z klientem mailowy czy telefoniczny, ewentualne dodatkowe przyjazdy do klienta.
  8. Stworzenie systemu marketingowego obejmującego zgodne na:
    • Stworzenie firmy klienta na mapach google.
    • Założenie konta e-mailowego z moim dostępem, który będę wykorzystywał do kontaktu z klientami danej firmy.
    • Założenie Fanpage i grup na Facebook nakierowujących na stronę internetową szefa danej firmy.
    • Założenie konta na instagram firmowego do wspólnego użytku ( właściciela i mojego ).
    • Humorystyczne prowadzenie fanpage na Facebook( nieobowiązkowe ).
    • Reklamy na facebook ( nieobowiązkowe ).
    • Utworzenie konta AdWords ( nieobowiązkowe ).
    • Tworzenie ogłoszeń w różnych serwisach.
    • Pisanie o firmie na różnych forach internetowych.

Zaznaczenie na umowie wszystkich zgód bardzo ułatwia mi pracę nie ograniczając się w promocji!

Wybór właściwej oferty:

  1. Oferta standardowa – abonament miesięczny 150,300,600,900 lub 1200 zł za kolejne miesiące na okres 12 miesięcy z możliwością pauzowania maksymalnie 3 miesięcy za kwotę 0 zł w trakcie trwania umowy.
  2. Oferta dostosowana cenowo i jakościowo do klienta indywidualnie. W zależności od rodzaju firmy klienta mogę stworzyć odpowiednią modyfikację umowy specjalnie na życzenie klienta.
  3.  

Godzina mojej pracy to 50-300 zł BRUTTO (czasem jeszcze więcej) w zależności od moich kosztów budowania marketingu( od kosztów reklam na fb czy adwords itp. ). Przedstawiam raport dokonań za określoną kwotę. Zawsze wykorzystuję cały limit kwoty przeznaczonej na dany miesiąc. Istnieje możliwość dopłaty w celu dodatkowych prac promocyjnych w czasie tego miesiąca, jeżeli klient uzna, że promocja jest za mała.