E-marketing

Na czym to wszystko polega?

Nazwa e-marketing oznacza marketing, który jest w 100% w Internecie, tzw. marketing internetowy. Tradycyjny marketing wykorzystuje reklamy telewizyjne, prasowe, eventy, telemarketingi, ulotki itd. Marketing internetowy korzysta ze stron internetowych, pozycjonowania SEO, reklam w Social Mediach, video na YouTube, kampanii e-mailowej czy choćby i ogłoszeń na portalach OLX.

Marketing to nie tylko reklama. Marketing to całe spektrum zachowań przedsiębiorstw, które w rezultacie mają na celu zwiększyć przychody w firmach, uzyskać stabilne pozycje na rynku, budować dobre relacje z klientami, tworzyć świadomość marki oraz zmieniać trendy na rynku.

Pilnowanie budżetu

W Kontakt Marketing zostanie stworzony system e-marketingowy dla małych firm, który przyciągnie klientów. Dzięki temu firma osiągnie większe przychody!

Działa to na zasadzie stworzenia strony internetowej w formie wizytówki wraz z dodatkowymi narzędziami opisanymi poniżej. Te wszystkie narzędzia pozwalają na precyzyjne odnalezienie klienta w zależności od branży.
Klienci, którzy używają np. Instagram czy Facebook są kierowani do strony internetowej w której opisany jest produkt przedsiębiorstwa.

Dzięki temu zyskujemy:

Narzędzia, które zostaną użyte do stworzenia marketingu:

  1. Strona internetowa.
  2. Konto firmowe w serwisie Instagram.
  3. Fanpage na platformie Facebook.
  4. Google Moja Firma (dawniej Google+).
  5. Adwords.
  6. Facebook Ads.
  7. Tworzenie ogłoszeń tematycznych w najpopularniejszych serwisach.
  8. Udział w forach internetowych.
  9. Blog.
  10. Rejestrowanie firmy na portalach reprezentujących firmy.
  11. E-mail marketing.
  12. Opcjonalnie wizytówki.
  13. Opcjonalnie szyldy i banery.
  14. Opcjonalnie profil firmowy w serwisie YouTube.