E-marketing

Na czym to wszystko polega?

Stworzony zostanie system e-marketingowy dla danego przedsiębiorstwa, który przyciągnie klientów. Dzięki temu firma osiągnie większe przychody!

  • Działa to na zasadzie stworzenia strony internetowej w formie wizytówki i nie tylko wraz z dodatkowymi narzędziami opisanymi poniżej. Te wszystkie narzędzia pozwalają na precyzyjne odnalezienie klienta w zależności od branży. Klienci, którzy używają np. Instagram czy Facebook są kierowani do strony internetowej w której opisany jest produkt przedsiębiorstwa. Dzięki temu zyskujemy: dokładne przedstawienie oferty przedsiębiorstwa bez ograniczeń, które nakładają nam socjal media.
  • Wielu dodatkowych klientów, którzy potrzebują usługi, lecz jej nie szukają w Google.
  • Dodatkowe pozycjonowanie strony www.

Narzędzia, które zostaną użyte do stworzenia marketingu:

  • Strona internetowa.
  • Konto firmowe w serwisie Instagram.
  • Fanpage na platformie Facebook.
  • Google Moja Firma (dawniej Google+).
  • Adwords.
  • Facebook Ads.
  • Tworzenie ogłoszeń tematycznych w najpopularniejszych serwisach.
  • Udział w forach internetowych.
  • Blog.
  • Rejestrowanie firmy na portalach reprezentujących firmy.
  • E-mail marketing.
  • Opcjonalnie wizytówki.
  • Opcjonalnie szyldy i banery.
  • Opcjonalnie profil firmowy w serwisie YouTube.