E-marketing
Na czym to wszystko polega?
Nazwa e-marketing oznacza marketing, który jest w 100% w Internecie, tzw. marketing internetowy. Tradycyjny marketing wykorzystuje reklamy telewizyjne, prasowe, eventy, telemarketingi, ulotki itd. Marketing internetowy korzysta ze stron internetowych, pozycjonowania SEO, reklam w Social Mediach, video na YouTube, kampanii e-mailowej czy choćby i ogłoszeń na portalach OLX.
Marketing to nie tylko reklama. Marketing to całe spektrum zachowań przedsiębiorstw, które w rezultacie mają na celu zwiększyć przychody w firmach, uzyskać stabilne pozycje na rynku, budować dobre relacje z klientami, tworzyć świadomość marki oraz zmieniać trendy na rynku.
W Kontakt Marketing zostanie stworzony system e-marketingowy dla małych firm, który przyciągnie klientów. Dzięki temu firma osiągnie większe przychody!
Działa to na zasadzie stworzenia strony internetowej w formie wizytówki wraz z dodatkowymi narzędziami opisanymi poniżej. Te wszystkie narzędzia pozwalają na precyzyjne odnalezienie klienta w zależności od branży.
Klienci, którzy używają np. Instagram czy Facebook są kierowani do strony internetowej w której opisany jest produkt przedsiębiorstwa.
Dzięki temu zyskujemy:
- Dokładne przedstawienie oferty przedsiębiorstwa bez ograniczeń, które nakładają nam social media.
- Wielu dodatkowych klientów, którzy potrzebują usługi, lecz jej nie szukają w Google.
- Dodatkowe pozycjonowanie strony www.
Narzędzia, które zostaną użyte do stworzenia marketingu:
- Strona internetowa.
- Konto firmowe w serwisie Instagram.
- Fanpage na platformie Facebook.
- Google Moja Firma (dawniej Google+).
- Adwords.
- Facebook Ads.
- Tworzenie ogłoszeń tematycznych w najpopularniejszych serwisach.
- Udział w forach internetowych.
- Blog.
- Rejestrowanie firmy na portalach reprezentujących firmy.
- E-mail marketing.
- Opcjonalnie wizytówki.
- Opcjonalnie szyldy i banery.
- Opcjonalnie profil firmowy w serwisie YouTube.