Współpraca biznesowa
Jakie są metody promocji firm w Internecie? Poniżej prezentujemy nasz sposób skutecznego działania w którym skupiamy się na pozyskaniu jak najbardziej wartościowego klienta do danego biznesu.
W celu odpowiedniego wykonania naszych usług konieczne jest ustalenie pewnych zasad. Przeprowadzimy wywiad dotyczący Państwa firmy w celu poznania potrzeb i oczekiwań związanych z marketingiem internetowym. Ustalenia te pozwolą na kompleksową usługę marketingową i spójność pracy.
Wymagania - przebieg procesów:
- Wstępny wywiad z Państwem, jako właścicielem firmy w celu zbadania potrzeb Państwa działalności.
- Przygotowanie prezentacji pokazującej jak może wyglądać potencjalna współpraca. Możliwe spotkanie osobiste lub online.
- Konsultacja z zakresu marketingu, która jest konieczna między innymi dla spójności wizji Państwa firmy z wizją reprezentatywną w internecie.
- Przygotowanie zdjęć w siedzibie Państwa firmy i opisów niezbędnych do publikacji w Internecie.
- Podpisanie umowy abonamentowej.
- Przygotowanie systemu e-marketingowego.
- Wykonanie dodatkowych usług dopasowanych do idei Państwa firmy – Outsourcing marketingowy.
- Dalsza współpraca w tym metody reklamy i promocji:
- Aktualizacja strony www,
- Prowadzenie fanpage na Facebooku,
- Kampanie mailingowe,
- Wdrażanie pomysłów marketingowych,
- Dodatkowe konsultacje usprawniające funkcjonowanie firmy,
- Zwiększanie świadomości marki,
- Wyszukiwanie nowych dostawców i odbiorców.
Informacje, które mogą się przydać przy współpracy:
- Ceny produktów kupowanych i sprzedawanych.
- Wypłaty pracowników.
- Rodzaj umowy z klientami.
- Forma umów z pracownikami.
- Wygląd pracowników w postaci zdjęć.
- Cennik usług.
- Rodzaj gwarancji.
- Rodzaje technologii.
- Narzędzia.
- Wygląd siedziby.
- Dostęp do treści i zdjęć.
Wymagamy swobodnego działania w celu sprawnej pracy, dlatego konieczna jest zgoda przedsiębiorcy.