...
Przejdź do treści

COLD MAILING – oferta

mailing

Czy istnieje niedrogi a zarazem skuteczny sposób, na dotarcie do setek klientów w krótkim czasie?

Drogi przedsiębiorco, czy chciałbyś:

  • W szybkim tempie dotrzeć do potencjalnych klientów w bardzo krótkim czasie?
  • Zyskać dodatkowe, ale niedrogie wsparcie w pozyskiwaniu klientów, a co za tym idzie, przychodu?
    Bo przecież ciągle nam brakuje czasu na wszystko.
  • Mieć możliwość, nawiązania kontaktu z tysiącami firm, nie marnując na to wielu godzin przed
    monitorem lub w trasie?
  • Wysłać oferty do setek osób ale nie masz czasu na przeszukiwanie internetu celem znalezienia
    adresów e-mail i wysyłania pojedynczych wiadomości… (to by trwało wieczność).
  • Tanim kosztem, sprawdzić zainteresowanie Twoją usługą lub produktem, zanim zainwestujesz w nie
    spore kwoty?
Jeśli odpowiedziałeś pozytywnie, przynajmniej na jedno z powyższych pytań,
to zostań tu chwilę i przeczytaj poniższy tekst,
Pokażę Ci rozwiązanie,
które jest wykorzystywane skutecznie przez największe firmy
i zaspokaja powyższe potrzeby!

Być może wyda Ci się to banalne, ale tym sposobem jest

COLD E-MAIL – czyli pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy drogą e-mail.

Kampania cold mailingowa

Możesz z niego skorzystać nie posiadając nawet bazy swoich klientów. Wiele osób nie ma czasu na prowadzenie długich rozmów telefonicznych wysłuchując tego, co chcesz im zaoferować i wolą w wolnej chwili przeczytać maila. Jeśli natomiast narzekasz na brak czasu, nie masz dodatkowych funduszy na zatrudnianie kolejnych osób, skorzystaj ze wsparcia, które może Ci przynieść zwielokrotnione zyski.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, prowadzisz firmę to reklamy e-mailowe są przepustką na zupełnie nowy poziom Twojej reklamy.

Oto 4 najważniejsze powody, dla których powinieneś poważnie zastanowić
się nad wprowadzeniem takiego rozwiązania w Twojej firmie:

  1. Szansa na pozyskanie tysięcy nowych odbiorców – 5000 i nawet więcej!
    Dla przykładu:
    wysyłając 100000 e-maili, masz szansę na pozyskanie 100 nowych klientów!
  2. Wielokrotne zwiększenie sprzedaży – załóżmy, że inwestując 779,55 zł w uruchomienie kampanii
    pozyskasz średnio 11 klientów, możesz zyskać wielokrotny zwrot tej inwestycji już w jeden dzień!
    Jeśli jeden klient może kupić u Ciebie usługę, za np. 200zł, to wystarczy pomnożyć ilość nowych
    klientów razy 200zł i mamy czarno na białym wynik.
  3. Oszczędność czasu – nie musisz poświęcać wielu godzin na przeszukiwanie czeluści internetu,
    odbijanie się od drzwi do drzwi, aby zapytać kogoś o możliwość zostawienia oferty, wypalając się po drodze i poddając z rezygnacją już po kilku próbach.
  4. Szansa na nowe możliwości – często wydaje nam się, że spróbowaliśmy już wszystkiego, a
    rozwiązaniem może być najprostsza usługa.
referencje mailingu
Profile firm, które skorzystały z mailingu
  • Kontakt Marketing posiada własne bazy klientów B2B. Mailingi stale są wysyłane od 2020r.
  • Posiadamy stałych i powracających klientów.
  • Dostosujemy się do wszelkich zmian na życzenie klienta.
  • Ceny są zawsze atrakcyjne!
  • Zawsze pomożemy i bezpłatnie wytłumaczymy jakie są szacunki opłacalności cold mailingu dla danej branży.

Dlaczego miałbyś uwierzyć nam na słowo?​

Sami wykonujemy za Ciebie wszelkie prace przygotowawcze do cold mailingu.

Mamy na swoim koncie setki przeprowadzonych kampanii e-mailowych.
W efekcie swoich kampanii, dziennie odpowiadamy na ponad 10 wiadomości zainteresowanych
klientów naszą ofertą (co oznacza, że Ty też możesz nawiązać tyle nowych współprac).

Zobacz ile nowych kontaktów biznesowych, wygenerowaliśmy firmie Jacqueline:

Każda wiadomość oznaczona czerwonym kolorem to klient, który chce skorzystać z usług firmy Jacqueline z branży odzieżowej!

Tym co nas wyróżnia od setek innych firm jest to, że:

STAWIAMY NA UCZCIWOŚĆ I PARTNERSTWO,

Dlatego nasze treści są:

  • Z góry ustalone i uzgodnione z Tobą.
  • Zgodne z polskim prawem oraz RODO – prawo zabrania wysyłania bezpośrednich ofert w mailu, należy to zrobić w odpowiedni sposób – wiemy jak to zrobić! 
  • Skuteczne – wiele godzin przy prowadzeniu kampanii, dało nam szansę na wypracowanie
    skutecznego modelu reklamy.

Zobacz co mówią o nas klienci: 

 
opinie na temat cold mailingu
 
 

,,No dobrze. Poniekąd jestem przekonany.
Ale jak e-mail marketing wygląda w praktyce?
Jak wygląda współpraca z Wami i czy będę musiał poświęcić temu swój czas???’’

– NIE 🙂

Wysyłka wiadomości do potencjalnych klientów ma formę cold mailingu (zimny e-mail).
Będzie to pytanie o zgodę na przesłanie oferty handlowej do nowych odbiorców, którzy wcześniej nie mieli z Tobą / Twoją firmą styczności. 
Wszystkie wiadomości e-mail wysyłane w trakcie kampanii, tworzymy w
ten sposób, aby zminimalizować procent wpadnięcia ich do SPAMU – czyli tam, gdzie nikt nie zagląda.

Nie daj się nabrać na slogany: ,,Wyślemy 100 tysięcy wiadomości do Twoich klientów w jeden dzień’’.
Systemy mailingowe nie dają takich możliwości, aby taka ilość wiadomości trafiła do skrzynek odbiorczych w tak krótkim czasie. W efekcie czego trafią one do spamu, a ilość nie przełoży się w jakość.

A teraz spójrz na poniższy prosty schemat współpracy z nami:

1. Wysyłamy do Ciebie wiadomość z prośbą o podanie niezbędnych danych do kampanii, by poznać Twoje potrzeby dla danej wysyłki mailingowej. Ustalimy przez to do kogo ma być wysyłka.

Przeszukamy własną bazę kontaktów B2B w celu odnalezienia i pogrupowania odpowiednich
kontaktów mailowych. W przypadku niewystarczającej ilości kontaktów, zdobędziemy nowe kontakty lub bazy kontaktów mailingowych.
Jeżeli posiadasz własne bazy i wyrażasz zgodę na ich użycie, to ten proces będzie mniej czasochłonny oraz tańszy.

proces marketingowy

2. Tworzymy profil i wizytówkę Twojej firmy z logo w naszym systemie, gdzie będą
zamieszczone wszystkie jej dane oraz informacje z dotyczące Twoich kampanii.

proces marketingowy

3. Tworzymy nowe konto pocztowe w naszym systemie przypisane do Ciebie, niezbędne do
poprowadzenia kampanii. To z niego, w Twoim imieniu będziemy wysyłali wiadomości do potencjalnych klientów, zapraszając ich do współpracy.

Ustalamy z klientem czego dotyczy dana kampania mailingowa. Może to być wysyłka typowo
ofertowa lub cold mailingowa, pytająca dopiero odbiorców o zgodę na przesłanie informacji handlowych ze względu na RODO.

PRZYKŁAD POPRAWNEJ, WYSYŁANEJ PRZEZ NAS WIADOMOŚCI:

treść cold mailingu

proces marketingowy

5. Uruchamiamy kampanię: wysyłamy wiadomości z Twoją wizytówką, do potencjalnych Twoich klientów wraz z zapytaniem: czy wyrażają zgodę na przesłanie przez Ciebie oferty. Wiadomość ta jest wolna od spamu – brak słów spamerkich w treści maila.

Wiadomości te, będziemy wysyłać do firm na podstawie lokalizacji oraz PKD – nie wysyłamy wiadomości losowo, tylko dostosowujemy grupę odbiorców dopasowując ją do Twojej branży.

6. Pamiętaj:
NASZĄ ROLĄ JEST POZYSKANIE ZGODY OD SZEROKIEGO GRONA ODBIORCÓW NA PRZESŁANIE DO NICH PRZEZ CIEBIE OFERTY – prawo zabrania wysyłania oferty już w pierwszej wiadomości.

DLATEGO DRUGIM ETAPEM KAMPANII JEST WYSŁANIE DO NICH W ODPOWIEDZI DOBRZE NAPISANEJ OFERTY BY OSIĄGNĄĆ SUKCES.

Drugi etap dosłania mailingu możesz wykonać samodzielnie, gdyż wysłanie mniejszej ilości maili nie jest już problematyczne.

proces marketingowy

7. Po zakończeniu kampanii, przekażemy Ci dostęp do poczty.

Ile swojego czasu, będziesz musiał poświęcić na realizację kampanii mailingowych?

Dosłownie chwilę! Potrzebujemy od Ciebie tylko podstawowych danych (wystarczy, że odpiszesz na
maila, którego Tobie wyślemy), resztą zajmiemy się sami!
Pamiętaj też, że po pozyskaniu przez nas nowych kontaktów dla Ciebie, powinieneś wysłać do nich
swoją ofertę.

My Otwieramy Tobie drzwi – a Ty nawiązujesz współprace!

Czy możesz to wszystko zrobić sam?

Sama kreacja maila nie jest tak prosta, gdyż teksty mailowe zawierają wiele słów „pułapek”, które są
często wychwytywane przez serwery poczt jako spam. Dlatego trzeba szukać różnych sposobów na
ominięcie tych zakazanych słów w treści maila.
Im dłuższy mail, tym więcej treści trzeba przerobić na taką, która nie będzie powodować wpadnięcia
do spamu. Firmy marketingowe, takie jak nasza, posiadają narzędzia sprawdzające treść maila (filtry
antyspamowe), więc dokładnie wiedzą jak napisać maila, który będzie jak najbardziej skuteczny.

Jeśli dysponujesz ogromem wolnego czasu, możesz poświęcić kilka miesięcy jak nie lat na:
  • edukację w kwestiach RODO, prowadzenia reklam,
  • spisywaniu pojedynczych adresów e-mail, ze stron różnych firm (o ile je mają),
  • wykonywaniu setek połączeń telefonicznych (o ile nie zostaną odrzucone).

Czy zrobić wszystko samodzielnie? Pewnie, że się da. Możesz wszystko zrobić sam! Metoda prób i błędów jest zawsze dozwolona.
Aczkolwiek może być to cięższe od przebiegnięcia maratonu. Ale możesz skorzystać z prostszej drogi, coś na zasadzie szybkiego sprintu na 100 metrów. Właśnie na taki rozruch chcę Cię zaprosić.

Dołączysz?

Ps. Pamiętaj o jednej ważnej zasadzie:

Czy wysyłka mailingu może doprowadzić do szybkiego zwiększenia przychodu? Oczywiście, że
tak, pod jednym warunkiem:

Musisz mieć wiedzę techniczną, prawną i doświadczenie w tym zakresie – aby nie wypalić się już na
samym początku lub postawić na zaufanie i przekazać pałeczkę fachowcom!
Daj sobie proste wsparcie!

Ile kosztuje wsparcie i poprowadzenie reklamy mailingowej w formie cold mailingu?

Jak widzisz, umiejętność efektywnego przeprowadzenia takich kampanii jest warte setki tysięcy
złotych.
72% kampanii, które poprowadziłem, wygenerowało pozyskanie ponad 950 nowych kontaktów dla klientów.
Zdaję sobie sprawę, że niewiele osób, zechce poświęcić czas na przeliczenie swoich potencjalnych
zysków dzięki tym kampaniom, ale przez to mogą wiele stracić – to będzie błąd.
Gdybyśmy mieli szczerze wycenić tę usługę, posiadając wiedzę na temat tego, jakie ma ona
przełożenie na wyniki, to powinna kosztować przynajmniej 2 tysiące złotych. Ale cena będzie
znacznie mniejsza.

Uruchomienie kampanii to inwestycja rzędu:

329,55 zł netto

( 405,35 zł wliczając 23%VAT)

W tę cenę wlicza się:

  • Konfiguracja konta pocztowego, a w nim odpowiednie technologie ulepszające wysyłkę.
  • Wykorzystanie naszych baz B2B – nie musisz ich nigdzie szukać, posiadamy je!
  • Stworzenie profilu firmy z wszelkimi informacjami o kampanii mailingowej.
  • Napisanie treści bez słów spamowych oraz zgodnej z prawem
  • Narzędzia do obsługi mailingu oraz własne serwery – wszystko to jest stałym dla nas kosztem.
  • Czyszczenie baz danych z pułapek spamowych zgłaszających spam i adresów nieaktualnych.
  • Doświadczenie dające najlepszy wynik w szybkim czasie.

 

Za wysyłkę 1000 wiadomości e-mail do sporządzonej pod Ciebie bazy potencjalnych klientów, zapłacisz tylko:

45 zł netto

( 55,35 zł wliczając 23%VAT)

Kalkulator cen cold mailingu

Chcesz abyśmy Cię wyręczyli w pozyskiwaniu nowych klientów?

Napisz do nas poniżej:

  • do jakich klientów chcesz dotrzeć (z jakiej branży)
  • z jakiej usługi chciałbyś skorzystać ( uruchomienie kampanii + wysyłka 1000 maili czy kontynuacja wysyłki)
 
Ale to nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze bonus!
 
DARMOWE MAILE W PROGRAMIE PARTNERSKIM!

Za polecenie naszych usług osobie, która dzięki Twojemu poleceniu z nich skorzysta, otrzymasz od
nas JEDNORAZOWĄ DARMOWĄ KAMPANIĘ EMAILOWĄ, z wysyłką maili do ponad 1000
potencjalnych nowych klientów.

DAMY CI RÓWNIEŻ GWARANCJĘ!

Gwarantujemy, że pozyskamy dla Ciebie zakładaną minimalną ilość zgód od klientów na wysłanie do nich przez Ciebie oferty handlowej.

Ile wynosi minimalna ilość zgód?

Średnia ilość zgód wysłanych od klientów w naszych kampaniach, na przesłanie oficjalnej oferty
handlowej oscyluje w granicach 0,1 % a 1 %. W zależności od popytu na daną branże wynik może się różnić.

W przypadku niespełnienia warunku minimum 0,1 procent, dosyłamy dodatkowe e-maile, aż do osiągnięcia założonej gwarantowanej ilości.

Nie czekaj, z każdą chwilą odkładasz szansę na pozyskanie szansy na rozwój firmy!

Formularz COLD MAILING

B2B

Cold mailing do tysięcy potencjalnych klientów, np. firm lub osób prywatnych z wykorzystaniem baz B2B I B2C.

Cold mailing to forma marketingu bezpośredniego, polegająca na wysyłaniu niezamówionych wiadomości e-mail do potencjalnych klientów, z którymi przedsiębiorstwo nie miało wcześniej żadnej interakcji ani zgody na kontakt. Jest to próba nawiązania kontaktu handlowego z osobami, które nie wyraziły wcześniejszego zainteresowania produktem lub usługą oferowaną przez firmę.

Cold mailing może być wykorzystywany w celu pozyskania nowych klientów, promocji produktów lub usług, zaproszenia do wydarzeń, rozpoczęcia współpracy biznesowej itp. Wiadomości są zazwyczaj wysyłane do dużej liczby adresatów jednocześnie, często z wykorzystaniem narzędzi do masowego wysyłania e-maili.

Ważne jest, aby podczas stosowania cold mailingu przestrzegać obowiązujących przepisów prawnych oraz zasady dobrych praktyk, takie jak umożliwienie łatwego rezygnacji z subskrypcji, personalizacja wiadomości, wysyłanie do odpowiednich grup docelowych itp.

Kampania cold mailingowa

 ZAPOZNAJ SIĘ RÓWNIEŻ Z INNYMI USŁUGAMI, KTÓRE ZWIĘKSZĄ ZASIĘGI TWOJEJ FIRMY:

 
 
 

SKORZYSTAJ TEŻ Z DARMOWEJ WIEDZY – BLOG MARKETINGOWY

LUB JAK ZWIĘKSZYĆ DOCHODY

JEŚLI MASZ PYTANIA, NAPISZ LUB ZADZWOŃ, TO DO NICZEGO CIĘ NIE ZOBOWIĄZUJE:

tel: 503 546 025

e-mail: pokontaktm@gmail.com

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.