Jednorazowa Optymalizacja SEO

Słowniczek pojęć:
Fraza kluczowa / słowo kluczowe = tytuł każdej podstrony widoczny dla wyszukiwarek.
 

Najważniejszym etapem przy pozycjonowaniu stron www jest etap optymalizacji fraz kluczowych dla wyszukiwarki Google.

Wiąże się to z tym, że strona bez poprawnych fraz, nie wspiera przedsiębiorstwa!
Strona bez prawidłowych słów kluczowych daje efekt taki, jakby wcale tej strony nie było.

Kupując czy tworząc stronę należy pamiętać, aby ta strona została w pełni skończona.
Strona bez prawidłowych słów uznaje się za nieukończoną i bezużyteczną, gdyż nie przyniesie żadnych efektów. Dobranie słów kluczowych jest niezwykle ważne i konieczne dla widoczności w wyszukiwarkach. Koszt doboru samych fraz jest znacznie mniejszy jak strony www, ale operacja taka jest znacznie ważniejsza, gdyż bez tego strona nie przyniesie nowych klientów!

Ważniejsze jest to żeby słowa kluczowe były na każdej podstronie, niż to żeby podstron było więcej, w ładnych grafikach, z różnymi funkcjami i zabezpieczeniami, ale bez słów kluczowych!

Aby strona www wywołała konkretny efekt w postaci pojawiających się nowych klientów z wyszukiwarki Google musi posiadać prawidłowo dobrane słowa kluczowe. Słowa kluczowe są dobiera na podstawie tego co ludzie wpisują w Google, a na pewno nie jest to nazwa firmy, a raczej jej konkretny produkt.

Im poprawniej się użyje odpowiednich słów tym więcej klientów przyjdzie na Państwa strony www!

Sztuka polega na odnalezieniu jak najpopularniejszych słów, żeby liczba wejść na stronę było jak największa, a zarazem muszą to być słowa jak najmniej konkurencyjne. W przypadku dużej konkurencji na wybrane frazy zaleca się długotrwałe pozycjonowanie SEO lub kampanie “Google Ads” ( stare AdWords ). Do odnalezienia odpowiednich fraz wykorzystuje się specjalistyczne drogie narzędzia do pozycjonowania. Narzędzia te wymagają nieustannych przeszkoleń i aktualizacji. Dlatego warto zlecić takie zdanie specjaliście, który wykona to tanio i szybko.

Koszt:

600 zł netto – odnalezienie i dopasowanie 10 najlepiej pasujących faz na dane podstrony + wstępna optymalizacja całej strony

Możliwość negocjacji cen przy niestandardowych wariantach!

Gdyby wariant samego doboru fraz kluczowych nie będzie wystarczający, np. z powodu zbyt agresywnej konkurencji, warto zastanowić się nad długotrwałym i bardziej skutecznym pozycjonowaniu strony internetowej. Zatem pozycjonowanie SEO to proces długotrwały i w pewnych branżach z odpowiednio dużą konkurencją jest konieczny! 

Aby usługi danej firmy mogły być wyszukane przez internautów należy znaleźć się w miarę wysokich pozycjach w Google. Zalecane jest przebicie się do tzw. TOP10 czyli do pojawienia się strony w pierwszej dziesiątce pozycji w wyszukiwarce Google.

Taki proces w zależności od branży może potrwać nawet 24 miesiące, gdyż Google z różną szybkością dopisuje strony do wyszukiwarki oraz konkurencja też chce jak najszybciej się pojawić w Google. W mniejszych lokalnych biznesach pierwsze efekty są widoczne po około 3 miesiącach, a czasem nawet po miesiącu. Natomiast podczas ciągłego pozycjonowania ten efekt w postaci pojawiania się dodatkowych klientów na stronie ciągle się powiększa.

Algorytm Google musi zdecydować, która firma jest najbardziej odpowiednia do szybszego pojawienia się w wyszukiwarce. Do takiego szybszego pojawienia się w niej należy zastosować szereg metod pozycjonerskich. Szybkość pojawienia się w Google oraz zdobycie odpowiednich w niej pozycji wymaga długotrwałej współpracy ze specjalistą od SEO.

Pozycjonowanie w odróżnieniu od reklam typu Ads (AdWords) nie działa natychmiastowo, lecz w perspektywie czasu bardziej się opłaca, gdyż nie jest tak drogi jak reklamy. Po zakończeniu płatnych kampanii typu Ads reklama strony znika z wyszukiwarki Google. Aby ją wznowić trzeba znowu sporo zapłacić. Natomiast w odróżnieniu pozycjonowanie powoduje, że strona jest ciągle na podobnej pozycji. 
Nawet po zakończeniu współpracy z pozycjonerem SEO strona internetowa może pozostać na odpowiednio długim czasie (np. 4 lata) na wysokiej pozycji. Zatem otrzymuje się wysokie pozycje nawet już po zakończeniu pozycjonowania w odróżnieniu od AdWords.