Usługa marketingowa

Co zawiera - przebieg procesów:

  1. Wstępny wywiad z właścicielem firmy w celu zbadania potrzeb jego firmy.
  2. Stworzenie prezentacji pokazującej jak może wyglądać potencjalna współpraca. Możliwe spotkanie osobiste lub online.
  3. Konsultacja z zakresu marketingu, która jest wymagana między innymi dla spójności wizji firmy z wizją reprezentatywną w internecie.
  4. Stworzenie zdjęć i opisów firmy w siedzibie klienta potrzebnych do publikacji w internecie.
  5. Podpisanie umowy abonamentowej[link].
  6. Stworzenie systemu e-marketingowego.
  7. Stworzenie dodatkowych usług dopasowanych do idei danej firmy – Outsourcing.
  8. Dalsza współpraca w tym:
    • aktualizacja strony www,
    • podtrzymywanie fanpage na Facebooku,
    • wdrażanie pomysłów marketingowych,
    • dodatkowe konsultacje usprawniające funkcjonowanie firmy,
    • wdrażanie dodatkowych rozwiązań marketingowych,
    • zwiększanie świadomości marki,
    • wyszukiwanie nowych dostawców i odbiorców.