Realizacje usług marketingowych

Do przyciągnięcia uwagi klientów na usługi budowlane firmy Multi-Tech stworzona została strona internetowa wraz z optymalizacją techniczną pod kątem wyszukiwarek w Google.

https://multitech.waw.pl

screen

W wyniku konsultacji z klientem zostało uzgodnione stałe dostarczanie zdjęć z zakresu usług klienta. Klient zgodził się na samodzielne dodawanie zdjęć na profil swojej firmy na Instagramie.

https://www.instagram.com/multi_tech_warszawa/

Stworzony został Fanpage na platformie Facebook. Służy głównie do dodawania płatnych reklam oraz do komunikacji z klientami.

https://www.facebook.com/MultiTechWarszawa/

Wyżej wymienione działania spowodowały wzrost zainteresowania klientów firmą Multi-Tech.

Uzyskano uwagę 47 konkretnych klientów którzy byli zainteresowani usługą. Z usługi skorzystało przynajmniej trzech klientów w momencie trwania działań marketingowych. Właściciel firmy nie dostarczył informacji o pozostałych klientach.

Wynik zadowalający dla firmy budowlanej
Wyniki marketingowe filmy budowlanej

Wejścia na stronę www pochodziły od ludzi, którzy szukali usług firmy budowlanej. Ilość wejść na stronę była odpowiednia do potrzeb przedsiębiorstwa – nie obciążała właściciela firmy nadmiernymi połączniami telefonicznymi z jego klientami, a zarazem dała się wyszukać klientom, którzy usługi tej potrzebowali. W każdej chwili można było zwiększyć ilość wejść poprzez stworzenie dodatkowej reklamy oraz pozycjonowanie, lecz nie było aż takiej potrzeby. Dzięki temu przedsiębiorstwo nie ponosiło dodatkowych kosztów.

Współpraca z tą firmą dawała dużą swobodę działania i dostęp do wewnętrznych spraw firmy, zdjęć, założeń pewnych cen oraz tego jak funkcjonuje. Dzięki temu było możliwe przeprowadzenie rzetelnej analizy oraz dały możliwość nie kolidowania informacji umieszczonych w internecie z informacjami od klienta. Jest to szczególnie istotne, gdyż jakikolwiek błąd w komunikacji z firmą może spowodować sporo kłopotów. Aby uniknąć takich sytuacji należy dokładnie przeprowadzić rozmowę o współpracy.

Współpraca przyniosła realny efekt dla przedsiębiorcy, lecz by była skuteczna wymaga pełnej współpracy i dostępu do wielu informacji o firmie. Im więcej takich informacji, tym większa szansa stworzenia dobrej strategii marketingowej, a zarazem obniżenie kosztów i zwiększenie zysków.

Informacje które mogą się przydać to:

pisanie ofert
Wymagamy swobodnego działania w celu sprawnej pracy, dlatego konieczna jest [link]zgoda przedsiębiorcy[link] na swobodne działanie