Realizacje usług marketingowych

Do przyciągnięcia uwagi klientów na usługi budowlane firmy Multi-Tech stworzona została strona internetowa wraz z optymalizacją techniczną pod kątem wyszukiwarek w Google.

http://multitech.waw.pl/

screen

W wyniku konsultacji z klientem zostało uzgodnione stałe dostarczanie zdjęć z zakresu usług klienta. Klient zgodził się na samodzielne dodawanie zdjęć na profil swojej firmy na Instagramie.

https://www.instagram.com/multi_tech_warszawa/

Stworzony został Fanpage na platformie Facebook. Służy głównie do dodawania płatnych reklam oraz do komunikacji z klientami.

https://www.facebook.com/MultiTechWarszawa/

Wyżej wymienione działania spowodowały wzrost zainteresowania klientów firmą Multi-Tech.

Uzyskano uwagę 47 konkretnych klientów którzy byli zainteresowani usługą. Z usługi skorzystało przynajmniej trzech klientów w momencie trwania działań marketingowych. Właściciel firmy nie dostarczył informacji o pozostałych klientach.

Wejścia na stronę www pochodziły od ludzi, którzy szukali usług firmy budowlanej. Ilość wejść na stronę była odpowiednia do potrzeb przedsiębiorstwa – nie obciążała właściciela firmy nadmiernymi połączniami telefonicznymi z jego klientami, a zarazem dała się wyszukać klientom, którzy usługi tej potrzebowali. W każdej chwili można było zwiększyć ilość wejść poprzez stworzenie dodatkowej reklamy oraz pozycjonowanie, lecz nie było aż takiej potrzeby. Dzięki temu przedsiębiorstwo nie ponosiło dodatkowych kosztów.

Współpraca z tą firmą dawała dużą swobodę działania i dostęp do wewnętrznych spraw firmy, zdjęć, założeń pewnych cen oraz tego jak funkcjonuje. Dzięki temu było możliwe przeprowadzenie rzetelnej analizy oraz dały możliwość nie kolidowania informacji umieszczonych w internecie z informacjami od klienta. Jest to szczególnie istotne, gdyż jakikolwiek błąd w komunikacji z firmą może spowodować sporo kłopotów. Aby uniknąć takich sytuacji należy dokładnie przeprowadzić rozmowę o współpracy.

Współpraca przyniosła realny efekt dla przedsiębiorcy, lecz by była skuteczna wymaga pełnej współpracy i dostępu do wielu informacji o firmie. Im więcej takich informacji, tym większa szansa stworzenia dobrej strategii marketingowej, a zarazem obniżenie kosztów i zwiększenie zysków.

Informacje które mogą się przydać to:

  • Ceny produktów kupowanych i sprzedawanych.
  • Wypłaty pracowników.
  • Rodzaj umowy z klientami.
  • Forma umów z pracownikami.
  • Wygląd pracowników w postaci zdjęć.
  • Cennik usług.
  • Rodzaj gwarancji.
  • Rodzaje technologii.
  • Narzędzia.
  • Wygląd siedziby.
  • Dostęp do treści i zdjęć.
pisanie
Wymagamy swobodnego działania w celu sprawnej pracy, dlatego konieczna jest [link]zgoda przedsiębiorcy[link] na swobodne działanie